مزوتراپی و ریزش مو و ابرو مزوتراپی و ریزش مو و ابرو .

مزوتراپی و ریزش مو و ابرو

مزوتراپی و ریزش مو و ابرو

ریزش مو در افراد مختلف علل متفاوتی دارد که از آن جمله می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد: استرس، عدم تغذیه صحیح، عدم خواب کافی، عدم جذب ویتامین‌های مورد نیاز، عدم رعایت بهداشت، عدم تعادل هورمونی و آسیب دیدن ساقه مو بر اثر عواملی مانند کشیدن مو‌ها. در ادامه این مبحث شما با روش مزوتراپی و ریزش مو و ابرو بیشتر آشنا خواهید شد.

مزوتراپی و ریزش مو و ابرو
در مزوتراپی و ریزش مو و ابرو با تزریق انواع مواد تقویت‌کننده رشد مو به ویژه ویتامین‌های گروه C و B، ماینو‌کسیدیل، جین‌سنگ، دارو‌هایی که باعث افزایش جریان خون می‌شوند و نیز هورمون (فقط در آقایان) تلاش می‌شود ریزش مو‌ها برطرف ‌شود و سپس موهای جدید برویند. در این روش به هیچ عنوان از کورتون استفاده نمی‌شود.

مزوتراپیست‌ها معتقدند خانم‌هایی که بر اثر زایمان دچار ریزش مو می‌‌شوند هم می‌توانند بعد از دوره شیر‌دهی از مزوتراپی و ریزش مو و ابرو استفاده کنند.

روشی نوین در مزوتراپی و ریزش مو و ابرو
مزوتراپی و ریزش مو و ابرو روشی نوین است که در درمان ریزش مو غیر ارثی و کنترل ریزش مو ارثی بسیار مؤثر است و پزشکان امروزه از این روش بسیار استفاده میکنند. ( عدم توسعه و پیشرفت این نوع ریزش )

مزوتراپی و ریزش مو و ابرو روشی نوین است تا چروک و افتادگی طرفین صورت و جوانسازی را بهبود یابد و امروزه کاربرد فراوانی بین متخصصان دارد و این روش بین مردم باب شده است ( این روش در مورد چروک های اخم و پیشانی  و خط خنده تاثیری ندارد و تنها روش درمان این  دو ناحیه تزریق بوتاکس و پر کردن خط خنده با ژل های پرکننده است )

مزوتراپی و ریزش مو و ابرو روشی نوین است برای حل کردن چربی های ناخواسته زیر پوستی.

 چند توصیه درباره مزوتراپی و ریزش مو و ابرو
* هنگام تزریق باید مو‌ها تمیز باشند.

* تا 24 ساعت بعد از تزریق از حمام رفتن خودداری شود.

* ناحیه تزریق (جز ابرو‌ها، چون ماساژ باعث ریزش ابرو می‌شود) به ‌طور مرتب ماساژ داده شود تا دارو‌ها پخش شوند.

* تا پایان دوره درمان از سشوار، رنگ، فر و هر عمل شیمیایی روی موها خودداری شود.

* اگر‌ چه فولیکول‌های مو در زیر پوست سر، مواد مغذی تزریق‌شده را به ساقه مو‌ها نیز می‌رسانند اما هرگز استفاده از لوسیون و شامپو‌های تقویت‌کننده مو را فراموش نکنید.

 

 

 مشاهده تغییرات در مزوتراپی و ریزش مو و ابرو
از جلسه سوم تغییرات به صورت محسوس‌تری مشاهده می‌شوند و معمولاً بعد از سه ماه نتیجه مشخصی حاصل می‌شود. در ابتدا رویش مو‌ها به صورت کم و نازک به ویژه در شقیقه‌ها قابل مشاهده است و کم‌کم ساقه این مو‌ها کلفت و تیره‌تر می‌شود.

چگونه یک شامپوی مناسب برای موهایمان انتخاب کنیم؟
هر مویی شامپوی مناسب خود را نیاز دارد. چون موها متفاوت هستند و شامپوها نیز مختلف، بهترین راه امتحان کردن انواع شامپو و در نهایت انتخاب مناسب‌ترین آنها است. بر چسب روی شامپوها به معرفی ترکیبات موجود در آن می‌پردازد.

آنچه مهم است اینکه اگر موهای شما در اثر مواد مختلف مثل مواد مش یا فر یا به هر دلیل دیگری آسیب دیده است، بهتر است به اسیدیته شامپو دقت کنید. اسیدیته شامپوها بین قلیایی متوسط تا اسیدی سبک تنظیم می‌شود. اگر موهایتان آسیب‌دیده شامپوهای خنثی یا شامپویی با اسیدیته اسیدی سبک که مو را کمتر متورم کرده و لایه خارجی کوتیکولی مو را کمتر به هم می‌ریزد، مناسب‌تر است.

آیا شامپوی نامناسب موجب ریزش موی سر می‌شود؟
مردم وقتی شامپوی خود را عوض می‌کنند، معمولاً توجه بیش از حدی به حالت مو و پوست سر خود می‌نمایند. اگر بهبودی در وضعیت موهایشان حاصل شد آن را به فرآورده جدید نسبت می‌دهند و بر عکس در صورتی که وضعیت موهایشان بدتر شد، بازهم فرآورده جدید را مقصر می‌دانند. مثلاً ریزش طبیعی موهای خود را به شامپوی جدید نسبت می‌دهند.

تحقیقات نشان داده است که تعداد کمی ‌از مردم از نقش عواملی مانند شانه کردن، برس کردن، تأثیرات مخرب مواد شیمیایی و یا حتی داروها، رژیم غذایی، بیماری یا ویژگی‌های توارثی در ریزش مو آگاه هستند. حقیقت آن است که شامپوها باعث ریزش مو نمی‌شوند، ضمن اینکه تأثیری بر میزان ریزش یا رشد مجدد آن در طول روز ندارند.

مدت زمان آبکشی شامپو تا چه حد باید طولانی باشد؟
پس از استفاده از شامپو موی خود را به خوبی و به طور کامل آبکشی کنید تا هیچ اثری از کف شامپو روی موی شما باقی نمانده باشد. برای آبکشی شامپو از آب گرم استفاده کنید تا شامپو به طور کامل از روی مو خارج گردد اما دمای آبکشی کاندیشنر بستگی به عواملی مانند ضخامت موی شما دارد. هرگز از آب داغ برای آبکشی موی خود استفاده نکنید.

میکروپیگمنتیشن ابرو و مزوتراپی و ریزش مو و ابرو
زیبایی هر چهره در گرو داشتن اجزای زیبای صورت است. یکی از این اجزا ابروهاست .ابروهای متقارن و خوش فرم کل چهره را تحت تأثیر قرار میدهد و حالت زیباتری نیز به چشمان شما می دهد .گروهی از افراد به صورت طبیعی ابروهای زیبا و خوش فرم دارند ولی گروهی دیگر همیشه آرزوی داشتن ابروهای زیبا را در سر دارند و به روش های مختلف رسیدن به این آرزو فکر میکنند. انتخاب کردن روشی مناسب برای این هدف از بین روش های گوناگون ارائه شده سخت است. هر کدام از روشها خطرها و مزیت های خاص خود را دارا هستند. در این بین باید کامل ترین و کم خطرترین روش را انتخاب کرد .

میکروپیگمنتیشن یک روش نوین دائمی برای داشتن ابروهای زیبا و متقارن است. به صورتی که با شستن صورت و یا خوابیدن نیازی به تجدید آرایش ندارید. در روش میکروپیگمنتیشن ابرو با انتقال رنگدانه ها به محل مورد نظر پوست میتوان ابرو را متقارن، خوش فرم  و یا پرپشت کرد. میکروپیگمنتیشن ابرو این قابلیت را دارد که شکل کلی ابرو را تغییر دهد و در موارد مورد نیاز عدم تناسب بین دو ابرو را رفع نماید. بالا کشیدن قسمت های خارجی ابرو نیز باعث باز شدن و در نتیجه جوان شدن چهره می شود که از مزیت های میکروپیگمنتیشن است.

انجام فرآیند میکروپیگمنتیشن ابرو به تخصص بالایی نیاز دارد. در صورت عدم توجه به مهارت فرد اجراکننده نه تنها نتیجۀ مطلوبی به دست نمی آید بلکه ممکن است آسیب های جبران ناپذیری نیز به چهره فرد وارد شود.

 

 


برچسب: مزوتراپی مو ، مزوتراپی صورت ، مزوتراپی برای لک صورت ، مزوتراپی و ریزش مو و ابرو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۴:۵۸ توسط:tattoomarkazi موضوع: نظرات (0)